Klantenservice medewerker
Functieomschrijving
Aantal uren: 15 uur per week
Als klantenservice medewerker heb je een belangrijke rol in de eerste ervaring van onze nieuwe klanten. Je draagt zorg voor de perfecte klantbeleving, zowel administratief als telefonisch. Daarnaast beantwoord je alle vragen van nieuwe en potentiële klanten. Hiervoor duik je de materie in en leer je van ervaringen van de collega’s om je heen.
De taken van een klantenservice medewerker zijn onder andere:
- Vragen beantwoorden van bestaande en potentiële klanten per e-mail, chat en telefoon.
- Administratieve taken zoals wijzigingen doorvoeren in het systeem en nieuwe rekeningen aanmaken.
- Zoeken naar manieren om de dienstverlening en klantbeleving te verbeteren.
- Signaleren van en meewerken aan product- en procesverbetering vanuit klantperspectief.
- Mee denken over documentatie (zoals veelgestelde vragen) voor de website.
Wat kan je van ons verwachten?
- Een plek in een gedreven maar gezellig team.
- Gezellige borrels en uitjes horen er zeker bij!
- Werken vanuit thuis.
- Zelf bepalen wanneer je werkt.
- Jij krijgt alle ruimte om jezelf te ontwikkelen, nieuwe dingen te leren en mee te groeien met dit bedrijf.
Spreekt deze vacature jou aan? Neem dan contact met ons op om een informatie gesprek in te plannen.